Bills Geitss 1996. gadā publicēja eseju „Saturs ir karalis” („Content is King”), kurā aprakstīja savu skatījumu par satura lomu interneta vidē nākotnē. Kopš tā laika šī frāze tiek bieži pieminēta, runājot par satura izstrādi un satura mārketingu, jo saturs vienmēr ir un būs viens no svarīgākajiem mārketinga instrumentiem.
Globālo notikumu dēļ izplatīta ir kļuvusi strādāšana attālināti, arī sapulces nereti tiek organizētas tiešsaistē. Viena no populārākajām tiešsaistes sapulču platformām ir Zoom, tomēr daudziem vēl nav skaidrs, kā šo platformu izmantot. Šajā rakstā pastāstīsim, kā izveidot Zoom sapulci un tai pievienoties, kā arī dosim praktiskus padomus veiksmīgas Zoom sapulces norisei.
Pēdējā laikā popularitāti ir ieguvuši podkāsti, turklāt sabiedrībā tie tiek iecienīti ar vien vairāk. Tos komunikācijā ar mērķauditoriju izmanto ne tikai infuenceri vai blogeri, bet arī uzņēmumi. Tāpēc šajā rakstā pastāstīsim vairāk par podkāstiem, to veidiem un nepieciešamo aprīkojumu, lai tos ierakstītu.
Satura mārketings ir svarīgs aspekts uzņēmuma pastāvēšanā. Ir daudz un dažādas satura prezentēšanas formas, katrai no tām ir savas priekšrocības, kuras ir jāpārzina, lai sasniegtu vēlamo komunikācijas mērķi. Šajā rakstā pastāstīsim par video sniegtajām iespējām komunikācijā ar jūsu esošajiem un potenciālajiem klientiem.
Zīmola atpazīstamības veicināšana var būt izaicinājums ikvienam, sevišķi jauniem uzņēmumiem. Ir svarīgi tikt pamanītam lielajā informācijas daudzumā un izcīnīt savu vietu tirgū. Kad tas ir izdarīts, ir nepieciešams pielikt pūles, lai noturētu savu pozīciju. Mēs piedāvājam vairākus radošus ieteikumus, kurus jūs varat pielietot, lai palīdzētu savam zīmolam tikt pamanītam.