Nav noslēpums, ka zīmola atpazīstamības veicināšana var būt izaicinājums ikvienam, sevišķi jauniem uzņēmumiem. Ir svarīgi tikt pamanītam lielajā informācijas daudzumā un izcīnīt savu vietu tirgū. Kad tas ir izdarīts, ir nepieciešams pielikt pūles, lai noturētu savu pozīciju. Mēs piedāvājam vairākus radošus ieteikumus, kurus jūs varat pielietot, lai palīdzētu savam zīmolam tikt pamanītam.
Influenceru palīdzības izmantošanai savu produktu reklamēšanai ir vairākas priekšrocības. Tas ir veids, kā sasniegt tieši jūsu mērķauditoriju, jo influenceriem ir ciešas attiecības ar saviem sekotājiem. Tas var veicināt to, ka gan influenceris, gan viņa sekotāji kļūst par jūsu zīmola atbalstītājiem. Turklāt sadarbība ar influenceriem var padarīt jūsu zīmolu unikālu un likt tam izcelties citu vidū.
Izvēloties influencerus, kuriem uzticēt jūsu zīmola un produkta popularizēšanu, ir svarīgi atrast to, kuram ir ietekme tieši uz jūsu mērķauditoriju. Tas reizēm var būt izaicinājums, ar kuru jūs varat tikt galā paši, bet tikpat labi varat arī lūgt palīdzību citem uzņēmumiem, kas ar to nodarbojas. Piemēram, arī mūsu komanda var palīdzēt jums atrast atbilstošākos influencerus jūsu darbības virzienam, garantējot satura kvalitāti un atgriezenisko saiti par publicitātes rezultātiem.
Pašu spēkiem viens veids, kā sadarboties ar viedokļu līderi, ir nosūtīt savu produktu bezmaksas paraugus un cerēt, ka influenceris publicēs video, kurā pastāsta par šo produktu. Tomēr šis veids ir sava veida laimes spēle, jo nekad nevar zināt, vai influenceris publicēs video par jūsu produktu. Efektīvāks veids ir oficiāla sadarbība ar influenceri. Tā būs garantija tam, ka influenceris savā kanālā reklamēs jūsu produkciju.
Jauniem uzņēmumiem sava zīmola popularizēšanai iesakam izveidot tiešsaistes pasākumu, piemēram, vietnē “Facebook”. Sākumā publicējiet šo pasākumu vietnē “Facebook” un palūdziet saviem draugiem ielūgt uz to viņu draugus. Nedēļu pirms pasākuma norises publicējiet ziņu par pasākumu apmaksātas reklāmas formā, lai sasniegtu plašāku auditoriju un piesaistītu vēl kādu interesentu.
Tāpat ir arī ieteicams šim pasākumam izveidot mirkļbirku, ko lietotāji var izmantot savos ierakstos, tādējādi veicinot jūsu zīmola atpazīstamību arī pēc šī pasākuma. Radošu pasākumu veidošana jauniem uzņēmumiem ir viens no labākajiem zīmola atpazīstamības veicināšanas paņēmieniem, jo tas palīdz veidot ciešas attiecības ar auditoriju. Pixelflow komanda palīdz jauniem uzņēmumiem veidot ne tikai sociālo tīklu komunikācijas plānu, bet arī spēj nodrošināt kvalitatīvu tiešraidi.
Vēl viens efektīvs veids zīmola popularizēšanai ir bezmaksas paraugu piedāvāšana interneta lietotājiem, tomēr tas ir jādara pārdomāti. Ir jāuzstāda mērķis, piemēram, palielināt sekotāju skaitu sociālo tīklu vietnēs vai mājas lapas apmeklējumu skaitu. Mērķu sasniegšanai ir jāiesaista lietotāji, apmaiņā piedāvājot bezmaksas produktus.
Piemēram, jūs varat aicināt lietotāju piesekot jūsu sociālo tīklu kontiem vai atstāt savu e-pastu jaunumu saņemšanai, lai varētu iegūt savā īpašumā jaunāko produktu paraugus. Šis triks ir abpusēji izdevīgs – lietotāji tiek pie jaunas lietas, savukārt uzņēmums iegūst jaunus komunikācijas kanālus ar savu auditoriju.
Reizēm zīmola atpazīstamības veicināšana var būt sekmīgāka, ja tiek nomainīts nosaukums un zīmols. Šis solis var palīdzēt jūsu zīmolam izcelties, jo rāda jūsu patērētājiem, ka esat gatavs iet līdzi laikam un pielāgoties mainīgajai videi. Latvijā labāk zināms piemērs uzņēmuma nosaukuma un logo maiņai ir “Taxify” kļūšana par “Bolt”, kas tika darīts, sekojot līdzi uzņēmuma attīstībai un piedāvāto pakalpojumu klāsta paplašināšanai.
Līdzīgi arī “Lattelecom” savas darbības laikā paplašināja sniegto pakalpojumu klāstu, vadoties pēc klientu mainīgajām vajazībām un pasaules tendencēm, un līdz ar to arī nomainīja nosaukumu uz “Tet”, kas precīzāk atspoguļo uzņēmuma tagadējo būtību. Šie abi piemēri lieliski ilustrē iepriekš minēto uzņēmumu spēju mainīties un attīstīties līdzi videi, kas ir būtiski
uzņēmuma ilgstošai pastāvēšanai.
Ielu māksla ir kļuvusi populāra plašsaziņas līdzekļos. Kā piemēru var minēt amerikāņu dizaineri un ielu mākslinieku Šepardu Fēriju. Uzņēmumi izmanto viņa pakalpojumus, jo saskata ielu mākslu kā efektīvu tā saucamā buzz mārketinga instrumentu.
“LinkedIn Publishing” ir viens no galvenajiem kanāliem, kur zīmoli publicē savas ziņas. Oriģināla satura publicēšana vietnē “LinkedIn” ir efektīvs veids profila sekotāju piesaistei un zīmola atpazīstamības veicināšanai. Šis paņēmiens palīdz veidot ilgtermiņa attiecības ar klientiem.
Patērētāji ciena sociāli atbildīgus uzņēmumus. Īpaši izteikti tas ir gados jaunāko patērētāju vidū, kuri bieži vien ir gatavi maksāt vairāk par kvalitatīviem un ilgtspējīgiem produktiem. Patērētāji vēlas justies labi par produktu iegādi un patēriņu, tādēļ uzņēmumiem ir vērts censties būt sociāli atbildīgiem.
Ne vienmēr zīmola popularizēšanai ir jāsaistās tikai ar nopietnām lietām. Reizēm ir vērtīgi radīt saturu, izmantojot humoru un ļaujot patērētājiem pasmieties. Arī no šāda veida satura publicēšanas zīmola atpazīstamības veicināšana var kļūt veiksmīgāka, palielinot iespēju, ka mērķauditorija pati dalīsies ar vēstījumu sociālajos tīklos.
Pēdējais, bet ne mazāk svarīgs ieteikums ir noderīgs, ja jūsu zīmola atpazīstamības veicināšana ir saistīta arī ar tiešsaistes mārketingu. Ir svarīgi padomāt par to, kāda ir interneta lietotāju pieredze, apmeklējot jūsu mājas lapu. Būtu svarīgi pievērst uzmanību gan mājas lapā izmantotajām krāsām, gan tipogrāfijai, gan arī kopējam lapas dizainam. Šie faktori lielā mērā nosaka to, vai lapas apmeklētājs atgriezīsies jūsu mājas lapā. Koncentrēšanās uz lietotāju pieredzi ļauj klientiem iegūt priekšstatu par uzņēmuma noskaņu, kā arī palīdz uzņēmumam izcelties uz citu fona.
Zīmola atpazīstamības veicināšana var tikt realizēta ļoti daudzos viedos. Ir skaidrs, ka šim mērķim nepastāv universāla formula, kas der pilnīgi visiem, jo uzņēmumi un to darbības jomas ir tik dažādas, un tikpat dažāda ir katra mērķauditorija. Tādēļ katra uzņēmuma pārstāvjiem sadarbībā ar profesionālām mārketinga komunikācijas aģentūrām ir jāatrod sev piemērotākie paņēmieni, kā lielajā informācijas daudzumā tikt pamanītam starp konkurentiem.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.